Ceasarsallad och pappa

Nu har jag kommit hem från golfrestarangen. Min pappa ska åka till england på språkresa i 2 veckor så han bjöd mig och min syster på mat! Jag beställde en ceasarsallad. Mums! Det var nog den godaste salladen jag ätit!

Jag kommer nog sakna pappa en hel del. Jag vet att jag är borta från honom varannan vecka, men nu blir det 3 veckor! (om man räknar med den här veckan som jag har varit hos mamma)


Jag kände för att ta på mig nåt fint imorse, så jag rotade igenom syrrans garderob och hittade en kjol ^^ Funderar på att ha det till skolan på måndag också eftersom jag verklgen trivdes i det!


Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: elina

snyggt :d<3

2010-09-18 @ 17:41:11
Postat av: Saaaaara :D

wow , heting! ;D<3

2010-09-18 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0