dagen

Halloj!

Det har varit en riktigt rolig dag idag! Eller nästan. Jag städade halva förmiddagen. Fast jag orkade inte städa klart. Jag har städfobi!

Men sen klockan 16.00 var det match. Åtvidaberg - Malmö. 3-3 blev det. Men det var superkul iallafall.
Alla lag i Åtvidaberg och Kenty fick gå in på plan och bli presenterade. Men de ropade inte upp vårt lag! De sa i och för sig F97 eller nåt. Men jag spelar i F96-98! >.<

Sen åkte jag och pappa hem och åt varm smörgåstårta och såg på en film som heter Bedtime Stories. Jag har sett den förut så jag satt mest i soffan och tänkte för mig själv och drack Fanta (exotic).

Nu ska jag dra på mig mys-kläder och mysa i min datorstol! ^^

Jag idag i min supersköna höst outfit bestående av min vanliga jacka och en mössa som jag rotade fram ur syrrans garderob ^^


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: elina

vi såg filmen tsm :p<3

2010-09-11 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0