Godmorgon

Godmorgon!
Jag vaknade för ungefär 2,5 timmar sen. Men jag tycker att det fortfarande är morrgon. Jag har suttit vid datorn och kollat youtube och lite anime-serier hela mogonen ^^ Skönt.

Idag har jag inga stora planer. Jag måste städa klart mitt rum bara. Blä.

En låt som jag har lyssnar på ganska mycket nu är Hikari av Utada Hikaru. Låten är med i mitt favorit-spel - Kingdom Hearts. Jag har dock den engelska verisionen av spelet och då är det också den engelska verisionen av låten. Men den japanska Verisionen går lätt att hitta på youtube ^^


Kommentarer
Postat av: elina

morgon nu? :o

haha, nej ida ;d<3

2010-09-12 @ 13:24:55
Postat av: Hilda

hej idaho

2010-09-12 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0