I'm done!

Nu är jag äntligen färdg med min bild! Det tog hela kvällen att göra den. Vissa saker blev jag lite missnöjd med, men molnen blev jag faktiskt ganska nöjd med ^^
Det är en ganska tråkig bild tycker jag, men min fantasi är slut för tillfället och jag ville göra en natur-bild.
Jaja, det var kul att prova iallafall!

Jag gjorde lite ändringar när jag färglaggde så skissen och den färgade ser inte precis likadana ut på vissa ställen.

Först ''skissen''


I färg
- såklart att det skulle komma en fläck på himlen :(


Och såhär såg mitt skrivbort ut efter ^^



You like? ♥


Kommentarer
Postat av: Saaaaara :D

ohyes, sara likes! :D<3

2010-09-17 @ 23:27:36
URL: http://saralautner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0